[ad_1] El Ayuntamiento de Busot está haciendo un registro de todas la empresas del municipio, da lo mismo la forma jurídica; autónomos, sociedades, cooperativas, etc. Para posteriormente emprender acciones de promoción, averiguar las necesidades que tenéis; de formación, de contratación, etc. y generar un registro de proveedores municipales. El objetivo es promover el tejido empresarial de #Busot.

Así que os pedimos a todos las empresas del municipio, que aún no hayáis sido contactadas por la Agente de Desarrollo local, Montse Sánchez, que os pongáis en contacto con ella para que os registre. En el móvil es 695.20.27.18 o en el correo electrónico adlbusot@busot.es.

Gracias y recordar, que todos juntos #FemPoble.

L’Ajuntament de Busot està fent un registre de totes l’empreses del municipi, dóna el mateix la forma jurídica; autònoms, societats, cooperatives, etc. Per a posteriorment emprendre accions de promoció, esbrinar les necessitats que teniu; de formació, de contractació, etc. i generar un registre de proveïdors municipals. L’objectiu és promoure el teixit empresarial de Busot.

Així que us demanem a tots les empreses del municipi, que encara no hàgeu sigut contactades per l’Agent de Desenvolupament local, Montse Sánchez, que us poseu en contacte amb ella perquè us registre. En el mòbil és 695.20.27.18 o en el correu electrònic adlbusot@busot.es.

Gràcies i recordar, que tots junts #FemPoble.


[ad_2]

Ver en facebook